Strategia
Gestionar de afaceri
Strategie
Manager
Strategia prin care are loc trans-formarea ta de la Gestionar de afaceri la Manager este o combinație optimă a celor 3 (trei) tipuri de Strategii aflate la dispoziția unei firme.
Uzual o companie trebuie să aleagă, în funcție de mai multe elemente pe care le vom dezvolta în cadrul Programului nostru „De la Gestionar de afaceri la Manager / EMBA în 9 (nouă) luni” între cele 3 (trei) tipuri de Strategii:
- Diferenţierea (Differentiation)
- Concentrarea (Focus)
- Supremaţia obţinută prin costuri mici (Cost Leadership)
În cazul nostru am reușit, pentru prima dată în lume (nu exagerez deloc) elaborarea unei Strategii care să includă toate cele 3 (trei) tipuri de strategii teoretic și practic exclusive.
În concret:
1) Strategia de diferențiere (de diferențiere în raport cu piața)
Într-o strategie de diferențiere, o companie caută să creeze o ofertă unică care să fie apreciata de clienții săi țintă. Cumpărătorii trebuie să perceapă oferta ca fiind mult mai valoroasă în comparatie cu alte alternative din industrie. În schimb, o companie poate solicita prețuri mai mari pentru produsele sale.
Unicitatea Programului nostru „De la Gestionar de afaceri la Manager / EMBA în 9 (nouă) luni intră astfel în ceea ce numim Strategia Oceanului Albastru:
- Abordarea dintru început Strategică a Programului de EMBA
- Integrarea tuturor funcțiilor companiei prin intermediul unui singur Trainer (Super Trainer)
2) Concentrarea (Focus)
Axată pe o anumită nișă
Strategia de nișare vizează doar un număr mic de segmente de piață țintă.. Matricea Porter definește sfera competitivă, în aceste cazuri, ca fiind ingustă, intrucât o firmă vizează doar o mică parte din segmentul de piată mai larg.
Nișa pe care o avem în vedere este cea a cetățenilor români (aici intră, evident și frații / surorile noastre de etnie maghiară, romă, ucraineană, germană, rusă-lipoveană, turcă, tătară, sârbă, bulgară, etc) care prin propria personalitate au ajuns la conducerea unei companii românești, cu capital românesc pe care se străduiesc să o conducă din statutul de Gestionari de afaceri înregistrând rezultate slabe / nesatisfăcătoare. (vezi ce se înțelege prin Gestionar de afaceri)
Aceștia provin din persoane fără o pregătire formală în domeniul managementului sau / și au trecut printr-un proces de instruire (unii chiar de tip EMBA / MBA) dar fără rezultate notabile.(vezi limitele / inutilitatea unui EMBA / MBA în forma standard).
3) Supremaţia obţinută prin costuri mici (Cost Leadership)
Strategia axată pe preț se referă la capacitatea unei companii de a produce un produs la cel mai mic cost din industria sa. Acest avantaj al costurilor poate fi realizat prin utilizarea capacității de a negocia volume, a tehnologiilor si patentelor detinute sau a capacitatii de a crea si menține beneficii de cost de-a lungul lanțului de aprovizionare.
Strategia axata pe preț impune unei companii să își reducă în mod eficient structurile de costuri, în timp ce percepe prețuri pentru produsele sale care sunt în concordanță cu media industriei.
Toate Școlile de EMBA / MBA din România au reușit școlirea a doar 7.000 de Gestionari de afaceri în circa 30 de ani de activitate. Marea majoritate a acestora lucrau în multinaționale (deci în firme cu capital străin) și așa cum am arătat, în forma actuală de hiper-specializare funcțională absolvenții școlilor de EMBA nu au reușit să realizeze prefacerea de la statutul de Gestionari de afaceri cu care au început școala la statutul de Manager – au învățat o serie de algoritmi funcționali (marketing, finanțe, operațiuni, etc) ne-integrați strategic într-un „tot” managerial.
Extrem de puține roduri (ca să nu zicem că lipsesc cu desăvârșire, cu câteva excepții) pentru nevoile companiilor românești, cu capital românesc.
Ne propunem Viziunea „Să devenim Furnizorul nr.1 de educație managerială în România”!
Această Viziune nu ne-am propus-o pentru deșertăciunea vreunei slave lumești ci pentru a reuși să integrăm pentru realizarea Visului nostru și a Strategiei costurilor reduse pentru a putea oferi Programul de Management Performant „De la Gestionar de afaceri la Manager” / EMBA în 9 (nouă) luni la cel mai mic preț / tarif de pe piața nu doar românească ci chiar mondială în condițiile Unicității acestuia!
Ești hotărât să faci pasul „De la Gestionar de afaceri la Manager” ?
Au mai ramas
Ziua(e)
:
Oră(e)
:
Minute(e)
:
Secunde(e)