Programul de Management Performant

De la Gestionar de afaceri la Manager

EMBA în 9 (nouă) luni la cel mai mic preț / tarif de pe piața nu doar românească ci chiar mondială în condițiile Unicității acestuia!

Gestionar de afaceri

Strategie

Manager

Strategia prin care are loc transformarea ta de la Gestionar de afaceri la Manager este o combinație optimă a celor 3 (trei) tipuri de Strategii aflate la dispoziția unei firme.

Uzual o companie trebuie să aleagă, în funcție de mai multe elemente pe care le vom dezvolta în cadrul Programului nostru „De la Gestionar de afaceri la Manager / EMBA în 9 (nouă) luni” între cele 3 (trei) tipuri de Strategii:

  1. Supremaţia obţinută prin costuri mici (Cost Leadership)
  2. Diferenţierea (Differentiation)
  3. Concentrarea (Focus)

În cazul nostru am reușit, pentru prima dată în lume (nu exagerez deloc) elaborarea unei Strategii care să includă toate cele 3 (trei) tipuri de strategii teoretic și practic exclusive.

Differentiation Strategy (de diferentiere in raport cu piata)

Intr-o strategie de diferentiere, o companie cauta sa creeze o oferta unica care sa fie apreciata de clientii sai tinta. Cumparatorii trebuie sa perceapa oferta ca fiind mult mai valoroasa in comparatie cu alte alternative din industrie. In schimb, o companie poate solicita preturi mai mari pentru produsele sale.

The Differentiation Strategy

Differentiation involves making your products or services different from and more attractive than those of your competitors. How you do this depends on the exact nature of your industry and of the products and services themselves, but will typically involve features, functionality, durability, support, and also brand image that your customers value.

​Unicitatea EMBA din Oceanul Albastru

  • Abordarea dintru început Strategică a Programului de EMBA
  • Integrarea tuturor funcțiilor companiei prin intermediul unui singur Trainer (Super Trainer)

Concentrarea (Focus)

Axata pe o anumita nisa Strategia de nisare vizeaza doar un numar mic de segmente de piata tinta. Matricea Porter defineste sfera competitiva, in aceste cazuri, ca fiind ingusta, intrucat o firma vizeaza doar o mica parte din segmentul de piata mai larg.

The Focus Strategy

Companies that use Focus strategies concentrate on particular niche markets and, by understanding the dynamics of that market and the unique needs of customers within it, develop uniquely low-cost or well-specified products for the market. Because they serve customers in their market uniquely well, they tend to build strong brand loyalty amongst their customers. This makes their particular market segment less attractive to competitors.

Nișa pe care o avem în vedere este cea a cetățenilor români (aici intră, evident și frații / surorile noastre de etnie maghiară, romă, ucraineană, germană, rusă-lipoveană, turcă, tătară, sârbă, bulgară, etc) care prin propria personalitate au ajuns la conducerea unei companii românești, cu capital românesc pe care se străduiesc să o conducă din statutul de Gestionari de afaceri înregistrând rezultate slabe / nesatisfăcătoare. (vezi ce se înțelege prin Gestionar de afaceri) 

Aceștia provin din persoane fără o pregătire formală în domeniul managementului sau / și au trecut printr-un proces de instruire (unii chiar de tip EMBA / MBA) dar fără rezultate notabile. (vezi limitele / inutilitatea unui EMBA / MBA în forma standard).

Supremaţia obţinută prin costuri mici (Cost Leadership)

Cost Leadership (bazata pe pret)

Strategia axata pe pret se refera la capacitatea unei companii de a produce un produs la cel mai mic cost din industria sa. Acest avantaj al costurilor poate fi realizat prin utilizarea capacitatii de a negocia volume, a tehnologiilor si patentelor detinute sau a capacitatii de a crea si mentine beneficii de cost de-a lungul lantului de aprovizionare.

Strategia axata pe pret impune unei companii sa isi reduca in mod eficient structurile de costuri, in timp ce percepe preturi pentru produsele sale care sunt in concordanta cu media industriei.

The Cost Leadership Strategy

Porter’s generic strategies are ways of gaining competitive advantage – in other words, developing the „edge” that gets you the sale and takes it away from your competitors. There are two main ways of achieving this within a Cost Leadership strategy:

  • Increasing profits by reducing costs, while charging industry-average prices.
  • Increasing market share by charging lower prices, while still making a reasonable profit on each sale because you’ve reduced costs.

Toate Școlile de EMBA / MBA din România au reușit școlirea a doar 7.000 de Gestionari de afaceri în 30 de ani de activitate. Marea majoritate a acestora lucrau în multinaționale (deci în firme cu capital străin) și așa cum am arătat, în forma actuală de hiper-specializare funcțională absolvenții școlilor de EMBA nu au reușit să realizeze prefacerea de la statutul de Gestionari de afaceri cu care au început școala la statutul de Manager – au învățat o serie de algoritmi funcționali (marketing, finanțe, operațiuni, etc) ne-integrați strategic într-un „tot” managerial.

Extrem de puține roduri (ca să nu zicem că lipsesc cu desăvârșire, cu câteva excepții) pentru nevoile companiilor românești, cu capital românesc.

Ești hotărât să faci pasul „De la Gestionar de afaceri la Manager” ?

Au mai ramas

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Ne propunem Viziunea „Să devenim Furnizorul nr.1 de educație managerială în România”!

Această Viziune nu ne-am propus-o pentru deșertăciunea vreunei slave lumești ci pentru a reuși să integrăm pentru realizarea Visului nostru și a Strategiei costurilor reduse pentru a putea oferi Programul de Management Performant „De la Gestionar de afaceri la Manager” / EMBA în 9 (nouă) luni la cel mai mic preț / tarif de pe piața nu doar românească ci chiar mondială în condițiile Unicității acestuia!